fredag den 30. juli 2010

Blomster i engen.

Vov vov ja det sådan ca. sådan det lyder her en en del af tiden her i min lille hule.

Min søster opholder sig i øjeblikket i Viborg og jeg tilbød, at jeg nok skulle tage mig af deres hund Koda så de ikke også skal tænke på ham.

Han er nu ikke helt tilfreds med at være her hos mig.. måske fordi han ikke har så meget plads at løbe rundt på eller måske pga. de mærkelige lyde.. Plejer nu ikke at være et problem hos mine forældre, så det er lidt mærkeligt..


Han startede med at ligge under min ene sofa og pive helt vildt og når jeg så kom tæt på ham kravlede han længere og længere ind under sofaen, men hva jeg har da mine metoder.. lommen fuld af hundekiks så skal det nok gå.

Nu ligger han og sover.. Vi er næsten lige kommet hjem efter en gå tur ud i engen det må have taget pusten fra ham at han har leget ude i det høje græs og blomster.

Det er ved at være lidt tid siden jeg har været over på engen, men det var da noget af en fornøjelse der var jo en masse fine blomster.

Kommer helt til at tænke tilbage på den gang jeg boede hjemme og var ude og gå med vores gamle hund. Der kom vi også tit hjem med en buket mark blomster til min mor.
Nu er det så ikke til min mor denne gang jeg vil da beholde selv beholde dem.

Men jeg går en spændene weekend i møde med en hund der har sine behov.. næsten som et lille barn så ikke noget med at flade i sengen til JEG vil op.

Men det må vente for næste uge får jeg besøg af en venindes søn der skal være her nogle dage og han har hellere ikke lært at man gerne må sove lææææænge når man ikke skal i børnehave *G*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.