torsdag den 26. august 2010

AV AV AV

Jeg har en rigtig træls dag idag..
Jeg er for at sige det lige ud PISSE træt.. jeg kunne bare ikke falde i søvn i nat. Jeg så kl. blive 2 og 3 så sov jeg lidt så blev kl. 5.30 mens jeg så på uret og skulle op kl. 7.30, fik sovet lidt mere men ikke nok.
Det startede igår aftes da jeg gik i seng.. jeg fik pludselig en træls smerte i høje side af min hofte og den vil bare ik holde op.. Lige meget hvordan jeg lå i sengen gjorde det ondt, jeg har også ondt når jeg sidder og når jeg går og nu aner jeg bare ik hvor jeg skal gøre af mig selv..
Jeg er blevet en GAMMEL kone 40 år før tid det jo ik lige så fedt..
Tog et par panodiler i formiddags.. De fik mig da til at sove måske 2 timer men smerten er der stadig.. Nu sidder jeg og overvejer om jeg skal snuppe en ibumetin 600 mg som jeg har til at ligge fra den gang jeg havde tandpine og ik fik brug for dem alligevel.. men jeg ved ik om jeg burde gøre det..
Prøvet at lave nogle stræk øvelser men er ik fysser så aner ik om jeg gør det rigtig el om der er andre muligheder. Nu er jeg bare så aaaaargh og ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv jeg orker ikke mere hold nu op HOLD OP gå væk lad mig være i fred!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.