torsdag den 9. september 2010

Tillykke med fødselsdagen

Kære mormor.
Tillykke med fødselsdagen i dag.
Tænk at der næsten er gået et år uden dig. Du er savnet og det er ikke det samme uden dig.
Jeg ved du har det godt der du er nu og kigger ned til os og passer på os alle sammen, men du er savnet rigtig meget. Det er endnu ikke helt gået ind for mig at vi ikke skal hjem og besøge dig og Minne mere og plukke æbler fra de mange æbletræer i haven.. Ting tager tid. Du har jo været her hele mit liv og pludselig er du væk.
I dagens anledning bliver du fejret her hos mig. Der er friskbagte varme boller og en brunsviger i ovnen.
Jeg kommer op og siger hej på kirkegården på søndag sammen med de andre. Og mon ikke der også har været nogle af de andre forbi i dag og ønske dig tillykke med fødselsdagen?

Kærlig hilsen Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.