søndag den 24. oktober 2010

Søndags hygge.

Dagen i dag har været en dag hvor jeg ingen planer havde og intet gad, så jeg har tilbragt det meste af dagen under dynen med Greys Hvide verden.
Jeg lånte for nogle mdr. siden sæson 1 og 2 af min veninde og havde kun set et enkelt afsnit og da jeg ik havde noget at give mig til i dag var det jo en udmærket dag at gå i krig med den serie.
Nu er jeg næsten kommet igennem hele sæson 1. Nej det går ikke så hurtigt for jeg fik en af mine såkaldte migræne anfald igen i aften efter 5 afsnit så jeg stoppede.

Jeg syntes jeg får de anfald lidt for ofte for tiden.. Er jeg stresse er jeg blevet spurgt om et par gange?.. Jo måske jeg ved det ikke men jeg er rigtig træt af det. Det er anden gang i løbet af denne uge og havde også en tur i sidste uge.
Der plejer at gå mdr. mellem de anfald og ja jeg tror faktisk næsten jeg har været fri for det i næsten et år så det ved at gå mig rigtig meget på.
Hvis ikke snart det stopper må jeg vel have mig en snak med lægen. Kan være jeg skal igang nede hos fysserene igen?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.