søndag den 28. november 2010

Så er jeg gravet fri.

Så fik jeg taget mig sammen til at få gravet mig fri.. Eller jeg mener FEJET mig fri, for jeg ejer ikke en sneskovl eller noget der ligner en skovl.. Jo et fejeblad men det kommer jeg nok ik så langt med så jeg har brugt min kost til at fjerne sne med. Der lå ca en 30 cm op af døren i dag og jo længere jeg kom ned af trappen jo mere sne. Så det blev også tungere og tungere at fjerne, men nu fik jeg det gjort.
Mit "træ" ude på altanen bukkede under for den store mængde sne der er kommet de sidste par dage så da jeg kiggede ud af vinduet i aftes så det sådan her ud.
Billedet er taget i formiddags det var ik lige så nemt at få et billede i kassen når det er helt mørkt.
Jeg stak lige min kost ned i sneen ude på altanen og målte til 40 cm og det var det laveste sted jeg målte fra så der ligger nok omkring 50 cm derude.
Nu vil jeg i gang med at pynte op til jul for vi har jo den 1. Advent i dag og så er det ok at pynte op til jul for nu det snart jul.
Slutter lige af med et par vinterbilleder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.