tirsdag den 23. november 2010

Sjap sjap

Så kom kong vinter til Danmark med sne sne og atter sne.
Nu har jeg ikke set så meget til sneen i dag pga arbejdet. Kunne da se ud af vunduet at det bare blev ved med at sne, men inde i centrum ligger der ikke andet end vandpytter så man opdager det ikke før man kommer ud af byen.
Og jo jeg lagde da fint mærke til den i morges da jeg sad i en bus og ikke kom nogen vejne pga de biler ude ved ikea der åbenbart ikke har opdaget at der står november i deres kalender og stadig køre rundt med sommerdæk... Jeres SKYLD jeg kom forsent på arbejde i dag FY!!

Jeg elsker sne syntes landskabet blir så pænt at se på når det er pyntet med et lag sne, men det her sjap sne gider jeg bare ik det er så træls at gå rundt i man får våde bukser og våde sokker så ka det ik lige blive noget ordentlig sne tak..
Og så kunne det da godt lige ha ventet en mdr så vi kan få hvid jul det høre jo med til juleaften.

Det sådan her det skal se ud. Billede jeg tog i jan el feb i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.