lørdag den 11. december 2010

Bon appetit

Dagens aftensmad i aften var en hjemmelavet mexicansk gulerods lasagne med feta.
Jeg har det med at jeg en gang i mellem bare prøver at lave et el andet og håber det smager godt.
Og jo tak det var en rigtig dejlig lasagne.
I stedet for revet ost ovenpå som man jo "plejer" er der rasp. Jeg var inde og finde en opskrift på
bechamelsauce og så at der stod man skulle slutte af med at drysse rasp over så det ville jeg da lige prøve. får en lækker sprød smag.

Er ikke så god til at anrette som i kan se, men så kan man da i det mindste se hvad den består af. Blev nydt med en af min hjemmelavede rugbrøds muffins som i tidligere har set og lidt salat.

Opskriften kan i jo spørge om hvis i får lyst til at prøve selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.