tirsdag den 21. december 2010

Film weekend med julehygge.

I weekenden var jeg hjemme hos en veninde for at hygge sammen med hele familien.
Lørdag var vi en tur i Viborg for at få købt de sidste julegaver. Vi havde deres store dreng med og ham gik jeg rundt med mens min veninde lige fik ordnet de sidste julegaver. Vi startede turen med en ridetur i hestevogn i snevejr gennem gågaden. På turen rundt kom vi forbi et jule orkester som Niclas syntes lød godt så dem skulle vi lige finde når vi var færdige og det gjorde vi da også. Da vi var på vej tilbage igen fik vi et postkort der fortalte at der snart var juleteater så det skulle vi også op og se. Handlede om 4 trolde ude i en skov. En der kunne prutte en der kunne bande, en der kunne spytte langt og en der kunne bøvse.
Det tror jeg Niclas syntes var rigtig sjovt.
Og så havde jeg noget af mit julebag med som jeg kunne dele lidt ud af. Tror de kunne lide det hele for jeg kom hjem med en tom kagedåse *G*



Jeg er i øjeblikket i gang med at teste Lovefilm.dk for Buzzador og da min egen dvd afspiller ikke altid vil hvad jeg vil var det oplagt at tage de to film med hjem til min veninde.
Jeg havde modtaget Valentines Day og My sisters keeper.
Første aften så vi Valentines Day. Jeg tror jeg havde lidt for store forventninger til den film men jeg syntes den var lidt for langtrukket. Den var da god nok, men jeg var ik suget fast til fjernsynet.
Næste aften så vi My sisters keeper. Jeg har hørt mange snakke om denne film så den måtte jeg bare se. Jeg syntes den var rigtig god og jeg var også mere fanget af denne film en jeg var med den anden film. Meget rørende film. og havde jeg siddet alene hjemme med den film er jeg også sikker på at jeg ville ha haft brug af en kleenex.
Nu glæder jeg mig til de næste to film kommer og har været inde og snuse på lovefilm.dk det ser ud til at jeg får julefrokosten og parteapi i paradis.
Jeg syntes det godt at man kan lejefilm mens man sidder foran en computer, men man ved aldrig om de film man har på sin liste er dem der kommer først. Jeg kunne måske godt finde på at at bruge dem fast, men ikke lige nu. Når min testperiode udløber slutter jeg også. Det ikke fedt at se film på sin computer syntes jeg ikke.. Mm man er på en lang togtur eller noget så kan det godt gå an men ellers vil jeg helst se film på et stort fjernsyn så de blir sagt op og tak for denne gang måske ses vi igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.