mandag den 20. december 2010

Kan ikke længere benægte det

Jeg har i en månedes tid gået og nægtet at det skulle være sket. Men nu tror jeg ikke længere der er mere at gøre... ;(

I nov var jeg på weekend besøg hos min veninde i Stoholm og havde julegaver med til hende og ungerne.
Da jeg er tømmer posen med gaverne går det pludselig op for mig at en af julegaverne til de små mangler og går lidt meget i panik. Min veninde beroliger mig og siger ja den ligger nok hjemme hos mig selv, er bare så sikker på at jeg havde lagt den i posen og kunne også huske hvor den lå.
Blir beroliget om at den bare er glemt og vi fortsætter weekend hyggen. Da jeg kommer hjem går jeg straks igang med at lede efter den og nej den ligger IKKE hjemme hos mig og ber min veninde lede efter den. Jeg tænkte at den ene af tvillingerne måske havde fået øje på den da jeg havde bundet en refleks på pakken og måske har lagt det et el andet sted. (han fandt nemlig også min farvrige paraply)
Men de finder den hellere ikke. Og nu har jeg lige været på weekend igen hvor jeg også lige kiggede lidt efter den uden held.
Så ja jeg har været udsat for tasketyveri på min togtur til Stoholm.
Jeg aner virkelig ikke hvordan det kan ske. Og JA sådan nogle fuckhoveder er snu og hurtige, men jeg kan stort set beskrive hvert et sek på rejsen. Jeg sad alene og tasken/posen stod oppe på sædet ved siden af mig mine store "pels" luffer lå ovenpå gaverne så man kunne faktisk ikke se hvad der var i posen. Vi skulle pludselig skifte tog i Viborg og bag mig går logoføreren og en fyr hvis kæreste går foran mig og det kan næppe være dem. der står godt nok en mega flok der vil ind i toget men en en kvindelig sur tog kontrollør står i døren og ber dem vente kan det være sket der JA måske jeg ved det ikke.. Skal op af en trappe over en bro og ned igen og hele tiden er logoføreren bag mig så mon ik han ville ha råbt op?! Og ja så ind i toget igen hvor jeg igen sidder med posen ved siden af mig. Så jeg kan slet ik finde ud af hvornår og hvordan det kan lade sig gøre, men jeg må nok erkende at jeg er blevet udsat at en idiot har haft lidt for lange finger og ik kunne finde ud af hvad der var mit og hans/hendes.

2 kommentarer:

  1. Ja, det er utroligt hvad folk kan finde på... men forhåbenlig gør personen det ikke igen, for tror ikke lige han/hun fik det hun forventede da han/hun tog gaven... Regnede nok med det var en nyere cd fra hitlisten (det er jo det de fleste ønsker sig)...
    Men ærgeligt at det lige skulle gå ud over dig/mine drenge :o(

    SvarSlet
  2. Ja ihh altså.. Men hvis det ikke var en cd der behagede manden/damen var der byttemærke på så de skal nok finde noget andet.. Håber ihvertfald de nyder den skide meget når de sætter den i andlæget.. DUMME!!!!

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.