fredag den 21. januar 2011

Total yndlings tegnefilm

Jeg har har lige fundet mig min nye yndlings tegnefilm lige noget for mig.
Dr2 har startet en ny satire tegnefilm for VOKSNE der hedder Pandaerne.
En panda familie med Far Tommy, Mor Debbie, Datter Vanessa og Lillebror Conrad.
Sproget er bare fantastisk man kan ik andet end grine hele vejen igennem afsnittet.
Glæder mig allerede til næste afsnit.
Det er en serie skabt af Wulffmorgenthaler. FANTASTISK.
Kunne bla høre at Esben Pretzmann og Christiane Schaumburg-Müller er nogen af stemmerne.



Og lige et sidespring. Hva skete der lige for Thomas Blachmann i X-factor?
Man kan da ikke stemme Kjell ud af X-factor! Han skulle da hele vejen til finalen skulle han.. Ihh altså Blachmann.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.