onsdag den 23. februar 2011

Bage bage

Så fik jeg prøvet den opskrift på oreo cupcakes som jeg har fortalt om at jeg gerne ville prøve fordi jeg er vild med oreos.
De smager rigtig godt og tror også de andre syntes om dem. Lavede dem i forbindelse med min mors fødselsdag i går.
Det blev lige uden frosting da jeg ikke lige har en flødesprøjtepose m tilbehør og ikke lige kunne få fat i den sprøjte ting jeg lige havde planlagt jeg skulle have. Så næste opgave er at skaffe sådan en så jeg kan prøve at lave dem med frosting næste gang for jeg har jo købt ind til at skulle lave det. Kunne jo også bare bruge en ske og klaske en klat ovenpå men det ser jo ik pænt ud.
Kan kun sige det ikke er sidste gang jeg prøver en opskrift inde fra Sarahs kager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.