tirsdag den 15. februar 2011

NØØØØJ CHOKOLADE

Prøv lige at se her hvad den søde post kom med lige før
Så skal der hygges.
Som jeg nævnte i et tidligere indlæg så er jeg blevet udvalgt til at skulle smage den nye rittersport med jordbær.
Men som i kan se på billedet er det altså ikke kun den jeg skal smage på.
Der er 4 med jordbær og af de andre er der 2 af hver så der skal da smovses det næste lange stykke tid..... med måde.
Men som der står i materialet skal jeg også dele med kollegaer venner osv, så jeg må hellere få planlagt en chokolade date med nogen der vil være med til at smage på alle de her mange chokolader.

1 kommentar:

  1. Du sender bare nogen med posten :-p så skal jeg nok spise dem for dig.

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.