torsdag den 17. marts 2011

Stejle trapper og tegnsprog ikke en god kombination!

Hej alle så er jeg her igen.
Kan se det er lidt tid siden jeg sidst har været inde.

I går var jeg sammen med en gammel skolekammerart Elisa. Vi gik godt nok kun sammen på skolen i et år, men så fandt vi hinanden på face og begyndte at snakke og igår fik jeg hende så lokket til Hadsten hvor vi var en tur i biografen og se Mød min måske kone.

Jeg syntes det var en rigtig god film den kan jeg godt anbefale hvis man er til plat humor.

Havde en rigtig god dag hvor vi fik snakket og snakket og snakket. Det er rigtig dejligt at få forbindelse/kontakt til gamle skolekammerarter som man havde det godt med igen.
Vi har allerede aftalt at vi skal ses igen så det må vi bare holde fast i.

Vi fandt da ud af at man ikke skal gå ned af stejle trapper mens man snakker tegnsprog. Det var godt nok sjovt og godt der ikke skete andet end et godt grin haha.

Vi nåede ikke bussen og måtte derfor tilbringe 30 og 50 min ude i kulden så vi kunne komme med et tog videre. Jeg fik æren af at vente de 50 min så i løbet af natten fik jeg besøg af onkel SNOT der have gaver med til mig. Så det er rigtig fedt at gå rundt og snøfte have ondt i halsen, hovede og ind i mellem mine øre (og jeg har ikke haft ondt i mine øre siden 5 kl)
Jeg har stadig ikke fået varmen så jeg sidder og fryser så jeg tror jeg skal ind under mine 3 dyner som jeg måtte sove med i nat fordi jeg ikke kunne få varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.