søndag den 10. april 2011

*synger* Sommer sommer og sol....


Kalenderen siger søndag den 10 april 2011 og jeg kan se at termomerteret har været op over 25 + grader UDENFOR!!.

Startede dagen med at prøve at gøre altanen ren. Den har haft en rigtig hård vinter. Eller det er nok mere fuglene der har haft en rigtig hård vinter og det skulle gå ud over mig.
Der ligger bare så mange fulge lort over det hele og regnen har ik været kraftig nok til at få det fjernet.
Efter et stykke tid opgav jeg. Gad ik bruge mere tid på det at fjerne fugleklatter.

Var dog lige ved at tro at jeg ik skulle ud og nyde det dejlige sommeragtige vejr men måtte blive inde med alle vinduere og døre lukket for JA jeg bor lidt ude på landet og jeg kunne lugte gylle ævæv. Stanken var heldigvis ikke vildt slem og den forsvandt da også kort efter.
Så eftermiddagen blev brugt på altanen med en god bog, en (til at starte med) dejlig kold cola og lidt mundgodt.

Eftermiddagen blev sluttet af med en skål go Ben & Jerrys nam nam siger jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.