onsdag den 13. april 2011

Veninde hygge.

Har i dag tilbrag endnu en hyggelig dag med Elisa. Det er ret rart at vi er begyndt at bruge tid sammen. Vi falder godt i hak og har masser af ting at snakke om. Og så er hun lige som mig også god til at gå i biografen hihi.

Vi startede dagen på Jensens Bøfhus. Vi fik desværre hende den sure tjener eller hende der havde en dårlig dag. Da vi begge lige har haft fødselsdag tog jeg min fødselsdags mail med derind så vi kunne få gratis is til dessert. Først får jeg at vide at det kan jeg ikke for jeg skal ha en hovederet.. javel ja og så får vi beskeden at maskinen ikke virker. OKAY er det så ik normalt at man tilbyder noget andet? Kom også til at sige til hende at det da var for DÅRLIGT. Vi fik også en plads hvor jeg syntes det lugtede af hestestald og vi spørger så om vi ikke godt må sidde et andet sted. Det kunne hun da ik lige svare på det skulle hun lige snakke med en anden om. Men det lykkes da at få en anden plads og HALLO der var måske kun halvt fyldt op der var masser af ledige pladser hmm kunne ikke lige se hvad problemet var (okay vi fortalte ik lige det var fordi der lugtede af hestestald da det jo kunne være nabobordet så vi stak en anden undskyldning for at få nyt bord *G*) Vi sad lidt og jokede om at hun ville spytte i vores mad fordi vi ikke lige var de mest venlige kunder. Men vi fik da vores mad uden spyt og tiden løb næsten også fra os.

Vi havde også planlagt en tur i biografen. Jeg havde ikke sagt noget til hende men min fødselsdagsgave var at jeg ville give hende billetten. Hun har selv sagt at hun godt kan lide man overraskser hende og da jeg ik er så kreativ som hun er må jeg jo prøve på andre måder ;D Filmen vi var inde og se var "Venskab med fryns". Jeg syntes det var en rigtig sjov sød film jeg fik da grinet en del og fuck alle anmeldelserne Der er en grund til at jeg ikke læser anmeldelser for jeg vil ikke påvirkes af andres meninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.