mandag den 2. maj 2011

Jeg er TRÆT!

En lang dag på jobbet er gået og jeg er fuldstændig færdig i kroppen og fødderne nu.
Jeg er heldigvis ved at være helt over min halsbetændelse som jeg vågnede med for en uge siden. Jeg har stadig nogle piller der skal sluges 3 gange daglig ;o( (sidste pille sluger jeg torsdag aften og så skulle det være slut).. Hmm ja jeg gør det men min mave kan ik helt finde ud af det så går rundt med kvalme hele tiden og spiser ikke så meget. Da jeg var på dem i forbindelse med min bihulebetændelse for en lille mdrs tid siden havde jeg kun en enkelt dag hvor jeg havde dårlig mave.

Men i dag har jeg så haft en lang arbejdsdag fra 8-17.30. Mens jeg går rundt oppe på arbejdet mærker jeg ikke jeg er træt der er jo hele tiden noget at lave.
Det er rigtig dejligt at være igang igen og BIIIIB træls at det kun er som vikar indtil 7 juni. Jeg er ligesom hjemme igen deroppe. Tror også jeg slapper mere af jeg går ikke rundt med mine skulder oppe under ørene for jeg skal jo ik spørge hvordan man gør og hvor ligger det og det. Kender tandlægernes arbejdsgang og ved hvad de skal bruge hvor og hvornår. Har været væk derfra i 1 år og 2 mdr. ca så jeg åbner nu nok lidt flere skuffer end jeg normalt ville ha gjort og så har de også flyttet lidt rundt på nogle ting og sådan men det jo småting *G* Der er kommet en ny tandlæge som jeg skal ind og hjælpe på torsdag og det er jeg rigtig spændt på hvordan det kommer til at gå. Der har jeg også laaaaang dag 9-18.30 og så skal jeg åbne næste morgen GISP (MEN det havde jeg også som elev så det kommer jo ikke bag på mig *G*)

Det rigtig deligt at være tilbage. Og jeg sagde også til en af de andre i dag at jeg håber de næste 5 ugers tid kommer til at gå rigtig langsomt og ik flyver af sted

Nu vil jeg læne mig tilbage i sofaen og lave så lidt som muligt til jeg går i seng og så kan jeg trøste mig selv med at jeg først skal møde kl 12,30 i morgen så jeg kan sove læææææææænge i morgen og det tror jeg nok lige jeg skal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.