mandag den 15. august 2011

Oh my god!!!

Jeg indrømmer det.
Jeg var inde og se Magi i Luften.
Anmelder plejer jo ik have ret i hvad de skriver.
Men fanme jo de fik så meget ret i hvad de har skrevet.
ALDRIG har jeg haft lyst til at forlade en biograf efter 10 min ALDRIG!!!!.
Tiden gik rigtig langsom vi havde uret fremme flere gange for at se om kl ik snart var tid til at gå og flere gange overvejede vi at smutte. Tror aldrig vi har været så hurtige til at komme ud af en biograf da rulleteksterne kom frem.
Årets SKODFILM!!
Men musikken var da nu meget god!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.