fredag den 7. oktober 2011

Nå er det allerede jul?

Dette syn mødte mig da jeg trådte ind i FAKTA i Hinnerup i formiddags. Og der var mere. Til højre for billedet stod en palle med grødris og kirsebær sovs og til den anden side stod der jule krydderier til julebag. arrr hva sker der? Jeg som elsker julen er helt PAF!!!

Det åbenbart ikke det eneste sted det er blevet jul allerede. Rema1000 i Stoholm og Aalborg er også allerede begyndt at sælge juleslik og chokoladejulekalender. Netto et sted i nærheden af Lyngby er også klar på julesalg.

Jeg ved ikke om jeg skal grine el græde. Min kalender siger 7. oktober det ik liiiige det jeg har lyst til at se i butikkerne allerede nu.
Sidste uge havde vi den dejligste sensommer agtige weekend og BANG så det jul.
Og jeg som troede det først var fra uge 42 de begyndte at gå amok med julekager osv i butikkerne, men næææ nej julen falder TIDLIGT i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.