tirsdag den 22. november 2011

Første indlæg fra iPad

Så er der lige et lille indlæg fra mig. Jeg har været syg de sidste par dage men er nu ved at være frisk igen. Jeg døjer med en træls hoste og kan ikke sove om natten.
Værst var det natten til lørdag, jeg vendte og drejede mig og uret tikkede af sted. Sidst jeg kiggede på uret var kl 7.38 fucking lørdag morgen!!!!
Hva sker der lige for det. Det blev ikke til meget søvn for havde lovet at give min søster en besked om jeg var frisk nok senest ved formiddagstid. Fik dog en lille lur hen af eftermiddagen, men det hjalp ikke så meget for problemet var der igen natten til søndag og igen natten til i dag. Det er blevet lidt bedre hvis man kan sige det. Tror jeg faldt i søvn ved 5 tiden de sidste 2 morgner må jeg hellere kalde det. I dag skulle jeg have et telefon møde kl 10 så jeg havde sat uret til kl 9 og har ikke sovet i løbet af dagen så håber jeg kan sove lige så snart denne her er postet. Godnat herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.