søndag den 19. februar 2012

Er en lille gald pige der fik lov at klaske Rasmus Seebach hele to gang i hånden ØJ mand.

Jeg var igår aftes inde og høre og se Rasmus Seebach optræde inde i Scc i Århus sammen med min veninde Elisa som også er en glad poptøs som mig.
Det var en fantastisk aften. Endelig E N D E L I G skulle jeg høre ham live.
Lige nu sidder jeg og tænker hvorfor FANDEN skulle der gå så lang tid før jeg fik lettet røven?
Trods at vi først kom ind i salen omkring 19,45 fik vi da nogle ret gode pladser som sådan.
Der var rigtig mange børn med inde og se ham og ja jeg syntes ik lige alle burde være til koncert på dette tidspunkt.
Rasmus kan virkelig sparke gang i en fest. Alle sang med på alt store som små. Og selvom jeg syntes at en del af de små børn burde være blevet hjemme var det sjovt at se hvor forgabte de var over at se ham. Nød virkelig den koncert og håber jeg snart kan komme ud og opleve ham igen. Var klar til at smutte til Randers på torsdag men ja han har jo udsolgt som ved alle de andre koncerter buuuuh... Nye datoer TAK!!!

Som opvarmning var det Ankerstjerne. Jeg har ikke hørt meget til ham men jeg kender da de store hits som "Tag hvad du vil" Som han synger med Burhan G og for et par dage siden kom "Nattog" også med på listen.
Men han kan F.... få gang i en fest han skal nok blive til noget stort. Glæder mig til at høre mere til ham.

Ville gerne have pyntet dette indlæg med et par billeder fra igår, men jeg fandt ud af at min mobil ikke kan lide alle det spot Rasmus Seebach stod under HELE tiden så billederne blev røv og nøgler, men pyt med det jeg har stadig koncerten i billeder inde i hovedet.
Ville have delt et klip jeg optog fra koncerten, men det flyder desværre mere ned hvad de tillader herinde så det blir en blank koncert oplevelse ;(



Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.