søndag den 10. juni 2012

En tur på bakken

Indgangen til bakken.

I mandags havde jeg en ekstra fridag fra arbejdet og drog med mine forældre mod Sjælland. Nærmer Dyrehavsbakken hvor vi skulle ind og se Cirkus Revyen 2012.
Min far og jeg er rigtig glade for den slags humor og vi har været afsted to gange på Bakken og en enkelt gang i Aalborg men det ved at være længe siden så nu skulle det være.

Efter en længere køretur kom vi til et okay fyldt bakken. Og så på en mandag det havde jeg ikke lige regnet med.
Vi var ikke rundt og prøve noget men vi fik da delt nogle spanskrør (JA DET KALDER JEG DEM STADIG BASTA) og prøvet et par boder dog uden at vinde noget som helst ØV.
Årets revyhold 2012.

Efter en god gang aftensmad var vi klar til at få rørt vores lattermuskler og det var så sjovt.
Vi sad på 8. række og det var okay pladser bortset fra der var en mast i vejen en gang i mellem og så savner jeg så meget at de får lavet en telslynge el et el andet der gør det mere venligt for os med et hørehandicap. Nu er der jo også flere og flere ældre med et hørearppart så det ikke kun sådan nogen som mig der kan få gavn af det.
Scenen og den mast jeg nævner var lidt i vejen.
Der var nogle ting her og der som jeg glippede fordi jeg ik lige helt kunne høre hvad de sagde, men var heldig at jeg kunne få det meste med. Og Ulf Pilgaard er bare så fantastisk til det med ordkløveri tårene trillede ned af mine kinder da han lavede en sketch om at være bedemand med smartphone og auto ordbog hold nu kæft det var hylende morsomt. Jeg kan stadig sidde og grine over det.
Selvom der bare er en helt anden stemning i cirkus teltet håber jeg at jeg kan overtale dem til at vi tager til Aalborg næste gang for der har de i det mindste hjælpemidler så man kan høre hvad der blir sagt på scenen.
Alt i alt en rigtig god dag og aften med masser af grin. Så skønt at få lov at opleve igen.

Indgangen til teltet. Ser nu bedst ud i mørke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.