torsdag den 22. november 2012

Julegaven du ikke vidste du manglede.

Julen nærmer sig og jeg har igen og ønskesedlerne skal skrives og julegaveindkøbene skal købes så vi kan blive klar til den store aften med familien og dem vi har kær.

Jeg havner tit på coolstuff.dk..
Det er bare siden med de mest mærkelige ting man ikke var klar over, at man manglede..
Prøv at tjekke siden ud. Jeg har linket til kategorien "julegaver til hende" her finder man alle mulige mærkelige ting man bare ik kan leve ude. Kig forbi i blir overrasket over alle de fede ting.
Jeg kan finde rigtig mange ting jeg ikke kan leve uden, jeg har også fundet gaven jeg bare MÅ eje!
Se lige her.
En dejfordeler... Det er da slet ikke til at leve uden den for sådan en som mig der elsker at lave cupcakes.. MÅ EJE!!!
Nu må vi se om den også ender under juletræet.
                 


Gadgets

1 kommentar:

  1. Hvor er den smart(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-20.html

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.