lørdag den 20. april 2013

KTBPA 4EVER

Det kan godt være der er dømt Bieber feber i Danmark i dag, men det rør mig ikke en meter, for der sker noget meget vigtigere i dag den 20 april.
Backstreet Boys holder nemlig deres 20 års jubilæums koncert.
Nu har jeg været fan næsten lige fra starten, så jeg glæder mig rigtig meget.
Ja ok jeg er ikke fysisk til stede i Hollywood under koncerten, men den bliver sendt direkte på nettet og der kan jeg være med.
Holder min egen lille private koncert hjemme i stuen og så skal der skråles med på alle de fede sange.
Og Kevin er tilbage juhuuu.
Nu må vi så se om jeg kan holde mig vågen for det er så først kl 02.00 dansk tid den bliver vist. Og så er der den 21 april.. alt det der med tidsforskelle hmm men det stadig den 20 april for dem.
Uhh jeg er spændt det bliver godt, men også anderledes fordi jeg skal sidde hjemme i stuen. Men godt der lige er blevet investeret i nyt fjernsyn så kan jeg se det på fjernsynet og ikke på computeren.
 
KTBPA 4-ever tøser
 
 
kun 8 timer og 45 min tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.