tirsdag den 2. april 2013

Når uheldet er ude.

Jeg har her til aften været igang med at "lege" lidt med frugtfarver.
Fjolset her glemte, at tage et par handsker på og resultatet ser i herunder.
 
Det er bare ikke til at få af. Jeg googlede, men ingen hjælp der.
Panikker lidt og en veninde kan så godt finde ud af, at google for hun fortalte mig, at jeg skulle prøve med tandpasta.
TANDPASTA som plet fjerner.. hmmm.
Prøves skulle det og se her:
 Det virker sku.
Det er næsten helt væk. Jeg har lige lidt tilbage under neglene og så langs kanten ved mine negle på den anden side.
Men det VIRKER.. Det havde jeg ikke troet.
Jeg brugte en hel del tandpasta så vil anbefale, at man køber en billig en.
Jeg er heldig, at jeg har en del tandpasta herhjemme for det skal man jo ikke gå ned på når nu man er klinikassistent.
Mange tak for hjælpen Birgitte.



1 kommentar:

  1. Det var så lidt ;-) Jeg tvivlede også selv, da jeg læste det, men dejligt at se at det rent faktisk virker :-D

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.