lørdag den 11. maj 2013

Baconsalt.dk anmeldelse + surprise

Jeg har været så heldig, at modtage lidt godt og blandet fra Baconsalt.dk
Er man vild med bacon er det bare med, at kigge forbi deres side og shop amok.
Bacon smager godt næsten med altså, så det har været en super god pakke jeg modtog.
I pakken var der en pakke popcorn med bacon smag og en med cheddar og bacon smag, baconnaise og en baconsalt.
Og som en lille overraskelse sendte de også en pakke med gaver til jer.
Længere nede kan i se hvad i kan få fingrene i.

Jeg holdte mig en lille bacon aften hvor jeg lavede hjemmelavede burger og fritter hvor temaet var BACON.
Burgerbollen er en rug havre bolle og opskriften ligger allerede herinde på bloggen og du kan finde den her
Bøffen blev krydret med baconsalt og peber.
Burgeren består foruden en godt gemt bøf af salat, agurk, revet gulerødder, en skive ost og sørme om der ikke også gemmer sig et par skiver BACON.
Fritterne er skåret ud fra en bagekartoffel, vendt i olie og krydderier og en tur i ovnen.
Hele herligheden blev serveret med en god klat baconnaise og et stort glas koldt cola… For det høre jo med ik?
Jeg blev så prop mæt at jeg bare IKKE kunne spise mere. Det smagte fantastisk, og jeg er helt sikkert fan af disse her produkter.

Fik ikke lige poppet popcorn, men jeg ser frem til, at få smagt dem. Der går nok ikke lang tid for de ligger og kigger på mig og jeg syntes også jeg kan høre de kalder på mig.

Kan man lide bacon chips er man bestemt også til baconnaise og baconsalt for de smager og dufter som bacon chips.
Alle herlighederne og mere til kan købes inde på baconsalt.dk kig forbi.

Og se her.
Jeg har modtaget 3x Ketchup salt og 3x Peppered krydderi med baconsmag som du kan være så heldige, at vinde.
Hold øje med bloggen for lige om snart starter der en give away op.
Og ikke nok med det.
Hvis du handler på siden har de lovet, at de vil sende en gratis Bacon læbepomade med.
Du skal bare huske, at skrive rabatkoden univers
Endnu en god grund, at kigge forbi baconsalt.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.