torsdag den 4. juli 2013

JUHLDAL Face & Body Oil


Jeg har i samarbejde med pro-Skincare.dk fået muligheden for at teste en af deres produkter.
Pro-skincare.dk er en nystartet webshop med fokus på de naturlige produkter.
Indehaveren af webshoppen hedder Susanne og er uddannet kosmetolog.
Hun vil udelukket sælge miljøvenlige produkter der gør det bedste for din hud.
Susanne tilbyder også online hudpleje konsultation og frem til 31/7 gør hun det ganske gratis.
Jeg håber i vil tage et kig forbi hendes side og like pro-skincare.dk facebookside 

Jeg har fået tilsendt en JUHDAL Face & Body Oil.
 Olien er 100% naturlig og uden nogen form for tilsætningsstoffer, parabener, duft og farver.
Olien kan bla bruges som makeup fjerner fugtighedscreme, massage og bade olie eller til barbering.
Kan også bruges mod tørt og skallet hud.
Du kan købe den hos pro-Skincare.dk fra 49,50 kr.

Og hvad syntes jeg så om produktet?: Jeg var lidt skeptisk for jeg syntes altid oiler er sådan nogle fedtede nogen og var den nu også duftfri? Har oplevet før at der har stået at det var et neutral produkt og så har haft en eller anden mærkelig luft jeg bare ik kan have.
Men denne her olie er virkelig duftfri der er intet at komme efter.
Jeg har testet den på mine tørre vinterben og efter brug meget få gange er mine ben blevet bløde.
Mine hænder som også har været smurt ind efter brug er også blevet dejlig bløde.
Mht at fjerne makeup den er god nok. Jeg blev anbefalet at komme lidt på en vatruldel og tørre det af, men det er ikke nødvindigt lidt olie i hænderne og op i ansigtet mens du er i bad så er det væk når du går ud af badet.
Er der nogen af jer der har prøvet denne olie og hvad er jeres erfaringer med den?


Sponsoret indlæg. Men det består 100% af mine egne holdninger, meninger og oplevelser med produktet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.