fredag den 20. september 2013

At gøre gode gerninger.

I går skulle jeg op til postkassen i nærheden af hvor jeg bor og poste et brev.
Blev noget overrasket da jeg kom derop for postkassen så sådan her ud.
Det er da lige lovlig tidligt fyrværkeri sæsonen er skudt i gang!

Jeg blev enig med mig selv om, at jeg nok hellere lige måtte give Post Danmark et kald bare lige for, at høre om de var klar over det og for, at vide hvornår vi får en ny postkasse igen.
Den søde kundeservice dame var meget glad for, at jeg ringede og i dag modtog jeg dette her brev fra dem.

Sidder og tænker. Er det her jeg skal poste mine breve i fremtiden?
Man kan se der ligger en masse hvid fnuller på græsset det er breve der er sprængt i stumper og stykker.
Jeg har ikke lyst til, at mine breve skal ende sådan der. Når jeg sender et brev vil jeg meget gerne at det kommer frem til modtageren.
Måske jeg bare skulle tage mine breve med ned til postbutikken i fremtiden?
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.