lørdag den 14. september 2013

Hvad nytter det?

Jeg rejser åbenbart til Dominikanske Republik i min sorte bh og drikker et glas rom eller 3.

Og så kan jeg også godt lide den ude i gangen oppe af døren.

Hvad nytter disse status beskeder?
Skyndte du dig, at smide bhen og tjekke om dine bryster var ok? Eller tænkte du, at du hellere lige måtte ind på støt brysternes hjemmeside for rent faktisk at støtte dem?
Jeg tror så godt som ingen af dem der har postet denne status besked har gjort noget ud over at fortælle at de skal ud og rejse.

Hvor mange kvinder.... og mænd for den sags skyld bliver helbredt af bryst kræft ved, at i fortæller at i rejser til Mexico, London, Paris osv?

De første par år var det da "sjovt" at fortælle hvilken farve BH man havde på skrevet på en kryptisk måde sætte et hjerte i status beskeden og intet andet, fortælle at man satte sin taske i gangen osv, men nu har det bare stået på i rigtig mange år og mændene ved jo godt hvad det er der bliver skrevet.

Og så er det slet ikke Kræftens Bekæmpelse der står bag disse her statusser.

Hvis i VIRKELIG vil gøre noget der gavner brysterne, så deltag i støt brysternes kampagne.
Opret en indsamling på deres side og få dine venner og familie til at donere et beløb.
Køb nogle af de mange ting man kan købe.
Det kan hjælpe med at helbrede de ramte i fremtiden.
Det nytter!!

Jeg selv vælger at vise min støtte hvor den virkelig nytter og det håber jeg også i vil gøre.
Jeg har set hvad bryst kræft gør ved folk.
Gid kræften selv ville få kræft og dø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.