søndag den 29. september 2013

Søndsgas tur til Hinnerup Messe

Søndagen blev brugt  sammen med familien hvor vi tog en tur ned til Hinnerup Messe.
Sammen med min søster og mor kørte vi derned og mødes med min far som allerede var dernede da han havde stået vagt dernede ved deres bod.
Det var næsten som i de gode gamle dage da der var Forårs Messe i Hinnerup.
Der manglede lige et omrejsende tivoli.
Vi var rundt og smage på lidt lækkert hos Sandys, Se på de fine hårmodeller der spillede poker hos Hair Fair (Gatsby stemning), Lærte lidt om bisserne ved den kommunale tandpleje, sukket over de fine Julie Sandlau smykker hos Hinnerup Guld Sølv Ure og kigget forbi alle de andre boder, og fik deltaget i et hav af konkurrencer.
Den konkurrence der gik igen flest steder var "hvor mange XX er der heri?"
I morgen regner jeg med, at telefonen kimer en hel masse gange.
Gik ik helt tomhændet hjem. Skulle lige forbi HOGs tombola og købte 10 lod og sørme om der ikke var gevinst på 4 af dem.
Det var måske ikke lige de fedeste præmier men hellere ikke braller som det næsten altid er.
En god fodbold var det første jeg fik i armene derefter kom der lige en drikkedunk og så en nøglering og så var det, at jeg
begyndte, at blive lidt bekymret for hvor skulle jeg nu gøre af alle disse ting? De kunne ik være i min taske.
Godt nok kan der være meget i min taske men en fodbold og drikkedunk kunne jeg altså ik få presset ned i tasken. "HELDIGVIS" var den sidste præmie et indkøbsnet og så var der lige plads til det hele og alle de bolsjer og karameller man kunne hapse ved de forskellige boder.
Fodbolden er jeg ret sikker på nok skal blive godt brugt. Jeg har en veninde med et par meget fodbold glade unger og så bor jeg lige ved siden af en fodboldbane så nu kan de bare komme an.

Man kunne også godt se, at det er ved, at være oppe over med det kommunale valg der finder sted lige rundt om hjørnet. (Den 19 november hvis nogen skulle være i tvivl)
Jeg ved ikke om det lyser ret meget ud af mig hvilken side jeg er til eller om de bare ikke gad være der mere de forskellige politiske partier der var stillet op ved messen?
De eneste jeg blev mødt af var SF og Socialdemokraterne.
Venstre, Konservative og Radikale Venstre havde mere travlt med at tale med hinanden end prøve, at skaffe stemmer. Nu er det ikke lige dem jeg vil stemme på alligevel, men hold da op de så ud til, at nyde at være på messe.

Det har været en meget hyggelig søndag formiddag med familien. Og så kan telefonen bare ringe derud af i morgen hvem siger nej til et nyt wc eller ovn der kan opdateres med et usb stik (ups hvad jeg dog rodet mig ud i?)

1 kommentar:

  1. Lyder som om I havde en god dag på messe... og du skal nok vinde en eller andet ting... det plejer du jo :)

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.