lørdag den 23. november 2013

Er du fan?

 
Jeg var tidligere på måneden en tur nede i Esbjerg hvor jeg besøgte en god veninde og hendes familie.
Hun taler tit om hvor tosset hun er med disse colaer på billedet ovenover.
Jeg havde på dette tidspunkt ikke smagt dem før. Det er nok mest fordi, at jeg ikke helt har været klar over hvor man kunne købe dem i Århus området.
Nu har jeg så fået muligheden for, at få fat i dem og så var det bare med, at gribe chancen.
Om jeg er blevet fan eller det om var en helt forfærdeligt oplevelse, at smage dem kan I læse her.
 
Cherry colaen blev den første jeg valgte, at smage.
Det var noget af en spøjs oplevelse.
I starten syntes jeg, at den smagte af en eller anden kage, og i skal ikke spørge mig om hvilken kage jeg tænker på for det kan jeg ikke fortælle jer.
Det var som, at drikke en flydende kage.
Jeg ved hellere ikke om det var en kage jeg tænkte på.
Nu syntes jeg mere den smager som cola med HARIBO kirsebær. Dem som man kan købe nede i Tyskland.
Jo mere jeg drak jo mere blev jeg enig med mig selv om, at jeg IKKE er fan af denne her.
 
Vanilje colaen er også blevet smagt, og hold da op en mærkelig smag.
Hvor jeg med cherry colaen tænkte ej flydende kage var det her en ikke lige noget for mig. Den blev drukket men bestem IKKE nydt,
Jeg syntes, at den smagte meget kunstig. Cola smagen var som en cola skal smage, men vaniljen en py pøj da. Jeg bliver aldrig fan af de her colaer hvor der kommer forskellige smage i,
Nu har jeg smagt dem så nu behøver jeg ikke længere, at tænke på hvordan de mon smager,

Hvordan er jeres forhold til disse her colaer? Skriv endelig en kommentar, og fortæl om dine oplevelser med disse her colaer med smag.

3 kommentarer:

  1. Nå har jeg ikke smagt lige disse - om ikke det er de samme jeg havde i Chicago for efterhånden 10 år siden.. Og det kan opsummeres med noget så enkelt at det slet ikke er mig. Cola skal smage af Cola, og ikke alt mulig andet;)

    SvarSlet
  2. Absolut ikke fan! Hvis bedøvelsen har et smag, så smager det af cherry coke, lidt kvalmt kageagtig... Den bedste tilsætning til cola der er lavet er pepsi twist. Citron og cola klæder hinanden. Man kan også få med lime, men smagen overdøver.

    SvarSlet
  3. Henriette Faurhøj5. december 2013 kl. 08.00

    Jeg har ikke smagt cherry. Men kunne ikke forestille mig at den lige er mig. Men for et par uger siden smagte jeg vanilla på Tenerife. Jeg havde lige lidt problemer med mine smagsløg i de dage, så jeg kunne faktisk ikke smage vanillien til at starte med. Men da jeg havde drukket nogle slurke blev vanillien mere fremtrædende, men synes bestemt ikke den var for meget. Det smagte af cola med en svag eftersmag af vanillie. Jeg synes den var helt ok. Men intet slår alm cola eller pepsi twist :)
    Jeg synes dog det kunne være vildt lækkert hvis der blev lavet en cola med kokos. For jeg elsker cola med malibu! Det smager så godt :D

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.