tirsdag den 14. januar 2014

En julegave der lod vente på sig


ENDELIG... Denne Cd blev udgivet i sommers og jeg ønskede mig den selvfølgelig i julegave for sådan er jeg jo.
Den har været længe ventet og uheldigvis nåede den ikke frem inden jul, så jeg har først fået den hjem for lidt over 24 timer siden.
Nu sidder den i afspilleren og spiller derud af mens jeg sidder og rokker med og forsøger, at skrive her. Dejligt endelig, at høre deres sange sådan rigtigt. Har hørt lidt på nettet, men har med vilje ikke ville høre dem da jeg gerne ville overraskes når jeg en gang fik deres cd.
Hvis det ikke er gået op for jer endnu så JA jeg er fan af Backstreet Boys.... KTBPA.
De har været en del af min teenager tid og har været med til stort set alle de danske koncerter. Tror kun, at det er deres første koncert i Danmark jeg har misset.
Jeg var også så heldig, at jeg mødte dem inden koncerten i Herning i 2012.
Det nok min søster der er skyld i, at jeg er blevet vilde med dem. Hun hørte dem bare hele tiden mens jeg gik og hørte Peter André. Der gik ikke lang tid før jeg så også fik øjnene op for dem.
Jeg kan huske den gang det startede. En af vores barndoms veninder var Spice Girls fan jeg var Peter André fan og min søster var til Backstreet Boys.
Så sad vi der og klippede i BRAVO, MIX og Vi Unge og byttede udklip.
Der er godt nok blevet brugt mange lommepenge på de blade og ture forbi POP SHOP i København.
Jeg var nok næsten lige så tosset som 1D fans er i dag.
Og nu kan jeg også begynde at tælle uger og dage til jeg tager min søster under armen og drager mod FORUM i København hvor vi tager til endnu en koncert. Og jeg glæder mig som altid.
En gang poptøs ALTID poptøs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.