mandag den 27. januar 2014

Når blog tøser står sammen.


Disse fine blomster blev for et par dage siden leveret til en der havde rigtig meget brug for en opmuntring.

I sidste uge havde en af vores medblogger brug for en varm tanke og derfor fik jeg den ide, at hun da skulle have en blomst.
Jeg fik derfor fanget en lille gruppe af blog piger ude i blogland der alle kendte vores medblogger.
Da vi ikke kender hinanden og jeg ikke ved hvem der kender hvem regnede jeg ikke med, at jeg kunne fange mere end 3-4 stykker.
Jeg blev glædelig overrasket for i løbet af kort tid havde jeg 9 piger der MEGET gerne ville være med til at sende en blomst.

Det varmer i mit lille bamsehjerte, at selvom vi ikke kender hinanden kan vi godt stå sammen i de svære tider og hjælpe hinanden.

Modtageren blev meget glædelig overrasket og overvældet over, at vi havde fundet sammen og tænkte på hende.
Når man får sådan en besked bliver man også glad for, at have gjort det.

6 kommentarer:

  1. Det var dog en skøn ide I fik.

    Blogland er tit en samling af en masse fantatiske bloggere som jer

    SvarSlet
  2. Ej hvor fantastisk... Skønt...
    Der er nok en mening med at du ikke har linket til personen som fik blomsterne,
    men jeg er alligevel lidt nysgerrig.. ;)

    Knus <3

    SvarSlet
  3. Beskeden man fik tilbage fra hende var det hele værd <3

    SvarSlet
  4. Enig med Louise i at det var det hele værd. <3

    SvarSlet
  5. Jeg vil med glæde være med til at skabe lidt glæde i denne svære tid!
    og det bedste var, at den besked hun skrev tilbage til en, så var det jo det hele værd!

    Knus
    http://kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  6. TAK for den flotte støtte. Er så taknemmelig <3

    SvarSlet


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.