tirsdag den 13. maj 2014

Justin Timberlake Live 6 maj 2014

Billederne på denne blog er mine og det er ikke tilladt at "låne" dem uden min tilladelse!!
Sidste tirsdag havde jeg fornøjelsen af, at blive underholdt af denne mand.
Jeg var sammen med min gode veninde Bettina en tur i parken hvor vi blev i godt selskab med Justin Timberlake.

Jeg var nok lidt skuffet. Vi havde betalt ekstra for vores billetter og havde købt Golden Cirkel.
Normalt plejer det, at være en et indhegnet område hvor der står et begrænset antal publikummer.
Vi kom ret sent så der var ret mange mennesker på pladsen da vi kom. Jeg fik spurt en vagt hvor vi skulle gå hen for Golden Cirkel. Svaret lød, at vi allerede var i Golden Cirkel. NÅ okay så det halve af plænen var Golden Cirkel og der stod også folk med alm ståplads billetter derinde ØV altså.
Mens vi ledte efter pladser mødte vi på mine veninder Carina og Louise som vi så endte med at stå ved.
Det var ok pladser. Vi kunne se det vi skulle, men vi stod ca. midt på plænen, så ikke noget at råbe hurra for.

Det var en god koncert, men vi havde nok forventet lidt mere. Han var en time forsinket og der var også pause midt i det hele. (det har jeg ikke lige prøvet før) Han kunne godt have sunget lidt flere af sine gamle sange og så var der lidt for meget fællessang. Jeg kom for, at høre ham og ikke et kor (selvom det da lød gangske udmærket)
Jeg er rigtig glad for at have fået denne oplevelse med i bagagen, men jeg er nok ikke at finde blandt publikum næste gang han skulle ske, at kigge forbi.

Vi slutter lige af med med lidt Justin SPAM.
(beklager på forhånd den ringe kvalitet,)









Og lige en "lille" stemnings video fra parken jeg optog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar


Jeg vil stadig anbefale jer at sende jeres kommentar fra en computer da man ikke altid kan regne med at ens besked går igennem hvis man skriver fra iphone el ipad, men prøv.
Jeres kommentar er gået igennem hvis i får beskeden om at den venter på at blive godkendt.